• Vallensbæk Kano og Kajak Club

Fotograf: Loui Stampe Lund

Vallensbæk Kano og Kajak Club under Vallensbæk Kulturhavn (2013)

Vallensbæk Kommune afvikler hvert år arrangementer for og med frivillige.

Vi vil meget gerne som kommune anerkende frivilliges indsats- udover med lokaler og puljer. Derfor er der blevet tradition for at afvikle flere arrangementer i løbet af året, bl.a. i forbindelse med Frivillig Fredag.

Arrangementer kan have et offentligt sigte som en platform for foreninger og frivillige til at synliggøre jeres aktiviteter og tilbud overfor medborgere - samtidigt med at I mødes på kryds og tværs. Et sådant arrangement var eksempelvis Vallensbæk Kulturhavn (2013). Andre arrangementer stiler imod at prise og anerkende jer frivillige med eks. mad, underholdning og musik - som eksempelvis Foreningerlederfesten (2013).

Hvad der afvikles besluttes fra år til år og vil kunne ses i aktivitetskalender (se link nederst), samt på Frivillige og Foreningers forside (hvor der kan ses alle aktiviteter, der hører under kategorien "frivillige og foreninger").

På denne side er det et tilbageblik på udvalgte arrangementer. Se rækken ude i højremenuen. Desuden vil vi henvise til vores facebookside (se link længere nede på siden).

Tak for den forskel I er med til at gøre rundt i hele kommunen og for utallig mange borgere.

Årligt tilbagevendende arrangementer i samarbejde med frivillige
Herudover er der i Vallensbæk en række begivenheder og arrangementer, der hvert år afholdes i samarbejde med forskellige foreninger i Vallensbæk, herunder bl.a. Store Cykeldag, Jul i Vallensbæk og Gadekærskoncert.
Du kan finde dem, når dato og indhold er på plads, i  Vallensbæk Kommunes aktivitetskalender. Foto fra disse arrangementer vil primært findes på facebooksiden.

Facebook side Frivillig i Vallensbæk

Læs, følg og kommenter på vores fælles facebookside om frivillighed.

Facebook-siden administreres og redigeres af Loui Stampe Lund og Jeanette Esbensen fra Center for Sundhed, Kultur og Fritid.

Gå ind og "synes om", så opdateres du løbende. Du vil her også kunne se en masse foto fra diverse arrangementer.

Frivillig i Vallensbæk Facebook side for personer med interesse i og for frivillighed lokalt i Vallensbæk

Sidst opdateret 12.02.2016